sobota, 12 kwietnia 2014

Seler naciowy w sałatce z piersią z kurczaka

Ostatnio mam fazę na seler naciowy, więc dziś sałatka z tym o to składnikiem (niedługo zamieszczę także przepis na pyszną zupę krem). Przepis jest prosty i szybki. Sałatka wystarczy dla 4-5 osób.

sałatka:
- podwójna pierś z kurczaka
- 1 cebula czerwona
- mix sałat
- seler naciowy
- oliwki (ja użyłam oliwek nadziewanych migdałami)
- łuskany słonecznik
- czerwona papryka

dressing:
- 2 łyżki oliwy z oliwek
- łyżeczka musztardy
- łyżeczka miodu
- łyżeczka soku z cytryny
- łyżeczka jogurtu naturalnego
- pół łyżeczki chrzanu i octu
- sól i pieprz


1. Grilujemy pierś z kurczaka. Prażymy słonecznik. Przygotowujemy dressing i odstawiamy do lodówki.

2. Do miski dodajemy wszystkie składniki, czyli: mix sałat, pokrojoną cebulę, seler naciowy (ja użyłam trzech pasków ok. 3cm), czerwoną paprykę, pierś z kurczaka, kilka oliwek i uprażony słonecznik. Dodajemy dressing i gotowe.

Najlepiej odstawić sałatkę na ok. 30 minut aby wszystkie składniki się przegryzły.

Na fejsie znajdziecie mnie tutaj (KLIK)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz