wtorek, 4 marca 2014

A Ty jak zaczynasz swój każdy dzień ?

W końcu się zebrałam i zabieram się za bloga, gdzie będę mogła dodawać dokładniejsze przepisy ze zdjęciami przyrządzanych przeze mnie potraw, porad i ciekawostek :) Na początek zamieszczę przepisy, które opublikowałam już na mojej stronie na fb "zdrowe odżywianie to styl życia".

Na blogu zaczynam od rzeczy od której zaczynam swój każdy dzień, a mianowicie od przegotowanej, ciepłej wody z cytryną. Wiecie, że woda z cytryną pobudza i oczyszcza wątrobę oraz usuwa toksyny z naszego organizmu? Należy ją pić na czczo przed śniadaniem. Ja piję ją od kilku miesięcy i zauważyłam, że mój metabolizm działa na pełnych obrotach. 






Czasem dodaję też świeży imbir (ok 1.cm) , który obieram najpierw ze skórki.


 

PS Cytryna jako cytrus osłabia szkliwo, więc od razu po wypiciu wody z cytryną myjemy zęby.

Cheers !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz