piątek, 21 marca 2014

Racuchy




Zanim zrozumiałam, czym jest zdrowe odżywianie, zmieniłam swój tok myślenia i dotarło do mnie że zdrowe odżywianie to styl życia zdarzyło mi się kilka lat temu przejść na dietę dukana (no co ! każdy popełnia błędy). Co prawda wytrzymałam na niej krótko, ale odkryłam kilka przepisów, którymi zajadam się do dzisiaj ;) Ten na racuchy mam z jakiegoś dukańskiego bloga i cieszę się go, że go odkryłam bo racuchy są pyszne.


 Składniki:
- 1/3 białego sera twarogowego ( u mnie chudy)
- 1 jajko
- 1 białko
- ½ małego jogurtu naturalnego 1,5 %
- 1 łyżka mąki kukurydzianej
- 1/3 łyżeczki sody oczyszczonej (postarajcie się nie przekroczcie tej dawki :P)
- cukier trzcinowy lub rozdrobniony słodzik ze stewii


1. W miseczce rozdrobnić widelcem twaróg. Następnie dodać jajko, białko, mąkę kukurydzianą, słodzik i sodę. Wszystko razem dobrze wymieszać.
 

2. Usmażyć na dobrze rozgrzanej patelni. Możecie wysmarować ja olejem kokosowym lub rzepakowym. Formułujcie małe placki i pilnujcie by był między nimi duży odstęp (jak na zdjęciu) bo inaczej się zlepią.

Gotowe ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz